2012. jan 12.

A klasszikus autós téma, azt a heverő irgalmát!!!

írta: zuzzer
A klasszikus autós téma, azt a heverő irgalmát!!!

Néha ez ügyben is elönti a kaki az agyamat, aztán jövök ide, írok, anyázok és magamhoz térek. Egyszerûen nem megy a fejembe, hogy vezetéstechnikai szempontból hol állt meg az evolúció, azaz inkább az, hogy én miért folytattam a fejlődést, holott néhány embertársam megállt valahol az első forgalomban töltött oktatási óra szintjén.
 
Örök fájdalmam, a körforgalom. Èn úgy tanultam és utána is néztem, a dolog nem változott; bemegy körforgalom és megy, majd annál a kihajtónál indexel JOBBRA (nem a UK-ben vagyunk), ahol a körforgalmat elhagyni szándékszik. Ha ez ez első, akkor már jobbra indexelve is be lehet menni.
 
Ehhez képest a tücskök, vazze, indexelnek állandóan balra. Erre eddig ezeket a válaszokat gyûjtöttem kollégáktól a “mi a fészkes fenéért indexeltek balra???” kérdésemre: “há mer bemegyek a körforiba… jaaaaa… nem kell balra indexelni??? Akkor majd nem fogok mától”. Verzió kettő: “há mer jelzem, hogy körbeforgok…. jaaaaa….nem kell???? Akkor is csinálom, mert majdnem mindenki asziszi, így mûxik”.
 
Ehhez képest Zuzzerpajtit a napokban is majdnem eltiporta egy atomtudós. Nézek ki a fejemből, látom jön be, jelez balra mind a háborodás, hát akkor most valszeg körbemegy. Zuzzer meglódulna, hogy a külső körfogalmi sávba csatlakozva egyből elhagyja a körforgalmat az elsô lehetôségnél, tehát index jobbra ki. Erre mi történik??? Tücsök vazze vadul húzza bele a gépét az enyém oldalába, TOVÁBBRA is balra indexelve.
 
Ilyenkor azért elhagyom az agyam és a jólneveltség diszkrét bája is üstöllést lepereg rólam. Becsúszott elém miután vészfékeztem, én meg mentem mögötte és a nemi szervemet kivéve minden kiálló részemmel jeleztem, hogy mit gondolok róla, meg a vezetési tudományáról. Ne titkoljuk, ez Mo-n dettó.
 
Másik neuralgikus pont az autópályára való fel- és lehajtás esetei, szintén országfüggetlen.
 
Agyam elhagyom, mikor már 5 km-el a lehajtó előtt 80-ra mennek le, csúcsforgalomban és mászhatunk mögöttük, mert majd ő eccer le akar menni. Agyhalál.
Másik verzió, az még cifrább. Felhajtás autópályára. Nos ezt úgy adják elő, hogy odaóvakodnak 60 km / órás sebességgel, lassítanak (miért???????) és felhajtanak, ha tudnak. Ha nem, akkor meg MEGÁLLNAK vazze, feltartva mindenkit és mindenkit arra kényszerítve, hogy halál megvető bátorsággal kelljen beevickélnie a pályára, mert esélye sincs felgyorsítani.
 
BAZME! Az a pedál nem véletlenül van a gázról elnevezve, lehet nyomni is! Könyörgöm, nem lassítani kell a gyorsítósávon nem létező auto nélküli szakaszt keresve, hanem oda kell neki lépni, felvenni kábé a külső sáv sebességét és belépni a forgalomba. Ezt hogy kéne a fejükbe verni….
 
Egy igazi tücsökség, országfüggő. Ezek lassítanak lefelé 30-ra a városban, ha zöld a lámpa…. Ez általános és őrjítő. Nem az a lendület hajtja, hogy hátha átférek még, hanem hogy most már biztos piros lesz….
 
Lévén elég sportosan vezető ember, ez a világ és ezek a jogosítványt csak fényképen kapott vezetőspílerek ledegradálják nekem minden nap a vezetés élményét.
 
Aki nem tud, nem akar, nem mer, meg se próbál, az kérem NE vezessen! Kapaszkodni a buszon is lehet, nem kell ahhoz kormánykerék. Köszönöm!

Szólj hozzá