2020. feb 25.

Én, "diplomás kommunista" fogadom...!

írta: zuzzer
Én, "diplomás kommunista" fogadom...!

Parental advisory: aggyal nem rendelkező nerológiai szakemberek ennél ne olvassanak tovàbb!

“Őszinte leszek, igaz nem tudom, de legalább helikopterről szarom le, hogy a zsebfasiszta minigeci megemlékezett-e rólam is aktuális förmedvényében. Még őszintébb leszek, az egész kuplerájt a madammal együtt leszarom; tele a merevlemezem, a meglévő kapacitást nem fogom egy ilyen kisebbségi komplexusos nerológiai szempontból túlképzett, okosba megoldott népre és felhúzós, órarugógerincű führerjeire pazarolni. Lélekben is kijelentkeztem.”

Igen, ezt kommenteltem a napokban a határátkelő blog egyik posztja alá. Büszke nem vagyok rá, másrészről viszont bár könnyen eljár a szám, azért öncélúan nem nagyon szoktam vagdalkozni. Most viszont lepergett a polcról a fajansz, azaz inkább ez a – mi is valójában –szemétláda, uszító, fasisztoid, felcsúti miniidióta lesöpörte egy mozdulattal a maradék önuralmamat is.

orban-hitler-dzsongun-castro-sztalin.jpg

A kép forràsa:  https://kulonvelemenyed.blog.hu/2015/06/30/orban_es_hitler_hasonlosaga

A kérdés pedig amire ezt sikerült írnom az volt, hogy vajon kitért-e ránk, magyar migránsokra a Kárpátok géniusza a beszédében. Azt hiszem nem kell sokat tovább ragoznom, hogy magas ívben teszek rá, hogy egy velejéig beteg és korrupt kormány – vagy inkább orbány? – gondol-e rám, sőt, akkor érzem magam a legjobban, ha nem. Most úgy tűnik nekem azonban, hogy a magyar társadalom romjai már annyira érdektelenek, hogy akár a bitófákat is ácsolhatnák a vár udvarán, az se érdekelne senkit. Intellektuális, szociális, morális, ésatöbbi nihil, ez van most arrafelé, ahol a kis Túr siet beléje. No ezzel nekem meg semmi dolgom, “élvezem” a peep show-t kívülről, remélem ez a helyzet nem is változik a közeljövőben.

Ezenkívül mindek is nevezett engem? Már elfelejtettem a pontos kifejezést, de ha jól tévedek hirtelen diplomás kommunista lettem? No barátom, azt hiszem itt veszett el annak a legminimálisabb esélye is, hogy ezzel a paranoid pseudo-fasiszta rezsimmel akár csak együtt élni is megpróbáljak. Volt egy posztom, ahol a jószomszédi kapcsolatokra való törekvésből kifolyólag végett önkéntes szájzárat tettem magamra; megígértem, hogy nem idiótázok le cuzammen minden fideSS szimpatizánst, nerológust és birka szavazót. Ennek vége, a tűzszünetet saját hatáskörömben felmondom, végülis nem népszerűségi verseny a blogolás, hanem a személyes véleményem jelenik meg az írásokban, azzal meg egyetértek ;).

Szólj hozzá

vélemény politika nihil Orbán Magyarorszàg diplomás kommunista Viktátor