2012. júl 07.

Felvonulók kérték

írta: zuzzer
Felvonulók kérték

 Amióta fatva mondta ki, hogy a muszlim embernek joga van feleségével házaséletet élni annak halála után, én már semmin sem lepődök meg.
Az viszont soha nem ment a fejembe, hogy minek vonulgatni:
- Pár éve szétszedték Budapestet, mert egy barom nem bírt lemondani.
- Felvonulnak, mert teknőfesztivál van, rázzák elsődleges nemi jellegüket, mert ők büszkék, hogy heterók.
- Felvonulnak, mert Orbán geci, mert Orbán nem geci
- Felvonulnak, mert ők büszkék, hogy melegek.
- Felvonulnak, mert meleg van.
Aztàn rájöttem. A jelenlegi tömeg - akármelyik aktuális felvonulásról legyen szó - soha nem vonult fel május elsején, november hetedikén és a jó ég tudja még mikor. Nekem ez a szerencse még megadatott, amiért most nagyon hálás vagyok; az életbe többet még meccsre se szeretnék vonulni, nemhogy az utcára.
Azon azért gondolkozom, hogy a gombászás világnapján az eltiport gyilkos galócajogok nevében én is felvonulok. Be kellene màr állnom végre a sorba és vonulni, mint az árvíz a Dunán.
No mindegy, inkább kiülök a teraszra és begyalulok még egy sört. Belétek is vonulók, ellenvonulók, szimpatizánsok és nem szimpatikusok.

Szólj hozzá