2015. feb 03.

Je suis Charlie

írta: zuzzer
Je suis Charlie

Nagyon régen posztoltam már, persze akkor sem ezt a blogot, hanem a blogteres „Kolbászkerítésországot” használtam, ami mint kiderült behalt a kábé 8-10 évnyi poszttermésemmel egyetemben. No, a múlton ne rágódjunk, főleg, hogy most nem is nagyon tudom elképzelni, hogy valaha is annyira felpörögnék, mint anno, amikor néha napjában több posztom is volt, megszámlálhatatlan követővel (hmmm....).

Most is csak azért ragadok billentyűzetet, mert néhány dolog motoszkál bennem a Charlie Hebdo tragédiáját illetően és valahogy úgy érzem, hogy jobb ha megszabadulok tőle, mielőtt valamelyik barátomra, haveromra élő egyenes adásban zúdítom a véleményem, ami mint tudjuk olyan mint a segglyuk :).

Je suis Charlie és most azt is elmondom, hogy momentán mit értek ez alatt. Nem fogom követelni a magasztos szólásszabadságot, mert számomra pont nem ez a lényeg, főleg, hogy nem is létezik, nem is létezhet szólásszabadság a mai világban. Én magam állnék sorba ha lenne bennem lendület, tűz és elhivatottság, hogy bizony tiltsák be, némítsák el azt a sok szennylapot, köcsög politikust, akik az emberek aggyal kevésbé ellátott részét folyamatosan félrevezetik, megvezetik, eladják nekik a szart mint igazságot. Uszítanak, félrevezetnek, megosztanak, hazudnak, ferdítenek, csúsztatnak, helyettünk és főleg ami zavar, helyettem próbálnak gondolkozni. Nos nem, bármikor hagyom szabadságjogaim szólásszabadságra vonatkozó részét kurtítani, ha vége lenne a történelemhamisításnak, holokauszttagadásnak, szabadon ébredőknek és egyéb álhírgyárosnak. Tiltsák, tiltsuk be őket, leszarom!

A gondom a világgal Charlie haverral kapcsolatosan a brutális és agyatlan gyilkosságok puszta tényén kívül ott van, hogy mindezt egy a 21-ik századra már méltán meghaladott dogma, a vallás nevében tették. Bocs, de még azt is leszarom, hogy melyik nevében, nem az a lényeg, hanem hogy ezer éves koromban még mindig ilyen abszolúte középkori eszmerendszerek miatt halnak az emberek halomra a világban. Nos, sokat úgy érzem ezen nem tudok változtatni, sajnos én egyedül vagyok a világ meg sokan, szóval rátérek a saját különbejáratú konkrétumomra.

A kérdéseim a következők:

Miért van a vallásos embereknek helyből több joga bármihez is a világon mint nekem? Nem vagyok vallásos hahó! Nem akarok keresztre feszített embereket látni, nem akarok résen keresztül kukucskáló nőket látni az utcán, nem akarom, hogy az arcomba tolják a vallásos szimbólumokat! Hol van az én nem vallásosságra vonatkozó érzékenységem tiszteletben tartása kérdem nagy-nagy tisztelettel? Miért csak és kizárólag nekem kell toleránsnak és elfogadónak lennem? Miért nem rajzolhatok azt amit akarok, amikor nekem nap mint nap szembesülnöm kell mindenféle számomra elfogadhatatlan és meghaladott baromság anyagi manifesztálódásával? Miért sértőbb az, ha ezeket a képzeletbeli isteneket megjelenítjük vagy úgy jelenítjük meg ahogy az a vallásosoknak nem tetszik, mint az hogy nekem fel kell kelnem vasárnap reggel, mert a képembe kongatják az elcseszett harangjukat? Miért kellene nekem eltűrnöm szó nélkül mint nem vallásosnak, hogy elcseszett minaretet építsenek a hátsó kertbe, ahonnan majd valaki bizonyos időközönként belejajgathat a világba? Ha nekem kötelességem és velem szemben elvárás a vallásos érzékenység tiszteletben tartása, akkor én is megkövetelem, hogy márpedig tessék az én nem vallásosságomat is tiszteleben tartani. Ja, értem, nekem mint nem hívő embernek jogomban áll befogni a számat és nem elmondani a véleményem vallási és egyéb dogmatikus témákban, mert akkor én kirekesztő, agresszív és ki tudja mi vagyok még.

Meg persze, az a nagy-nagy szeretet és megbocsátás, másik arc és kenyérdobálás. Nnna persze. Csak egy tipp; nézzétek meg a kommenteket amiket az ún. hívők posztolgatnak néhány konkrétan atista, de a meggyőződését normális módon megosztó ember youtube-os videója alatt... ha létezik pokol, azt hiszem ezekkel az emberkékkel lesz kikövezve.

Követelem, hogy nekem is legyen ugyanannyi jogom nem vallásosnak lenni mint bármelyik felekezetnek vagy embernek vallásosnak lenni! Mondhassam el, hogy menjetek ti a jó fészkes fenébe ezekkel a baromságokkal és télleg vazze, nem lehetne azt a rohadt harangozást átteni valami értelmes időpontra?! Ha engem le lehet rajzolni, ki lehet röhögni, el lehet tőlem várni, hogy leveszem a sapkám egy templomban, a cipőm egy dzsámiban, akkor én is megkövetelhetem, hogy engem ezekkel a baromságokkal senki se zavarjon, azaz ne másszon az arcomba az ő vallásosságának a jelképeivel.

Nos, ez az ami már régóta fortyog bennem és eszemben sincs azt hinni, vagy követelni, hogy értsetek egyet velem. Le is rajzolhattok (csak mert nincs töltény a kalasnyikovomhoz :)). Remélem az is átmegy valahogy, ha másképp nem hát úgy hogy kimondom: ez a vallásosság dolog mindenkinek az egyéni szociális problémája, ha valaki fasza gyerek, attól hogy hívő én még fasza gyereknek tartom. Csak könyörgöm, ha van isten, kérjétek már meg, hogy nekem és egyéb nem vallásosoknak hagyjon békét! Különben lerajzolom Village People szerkóban....

Szólj hozzá

vallás Charlie Hebdo